Poprzedni temat :: Następny temat
Proszę o pomoc !
Autor Wiadomość
mariuszmmm 

Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-01-16, 20:33   Proszę o pomoc !

Proszę o pomoc lub o informację. Mam od półtora roku implant ślimakowy wszczepiony na praw ucho, od jakiś kilku tygodni przy najmniejszym dotknięciu procesora samoistnie zmieniają mi się programy lub implant wyłącza się, bardzo mi to utrudnia funkcjonowanie. Bardzo proszę o pomoc ! Jak można to naprawić ?
 
     
Adam89 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 138
Wysłany: 2014-01-16, 20:37   

Zależy jakiej firmy masz implant, wtedy musisz zadzwonić do działu serwisowego tej firmy (Med-el, Cochlear lub Advaced Bionics) lub do kliniki, w której wszczepili Ci implant. Jeśli masz procesor i implant Cochleara, oto kontakt:

http://implantysluchowe.pl/30.xml
_________________
UL - niesłyszące od 1993 r. - Nucleus 6 (aktywacja 18 XI 2013 r.)
UP (Phonak Bolero Q70, wcześniej Widex Inteo-9) - stan od 1990r.:
- - - 10 db - - 75 db - - - 85 db - - - 75 db - - - 65 db
do 500 Hz - 1000 Hz - 2000 Hz - 4000 Hz - 8000 Hz
 
     
mariuszmmm 

Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-01-16, 20:44   

Mam Cochlear , jednak u mnie jest taki problem, że cierpię na głęboki niedosłuch zmysłowo- nerwowy ( jestem totalnie głuchy) a zaimplantowany jestem tylko na jedno ucho, dlatego też nie chcę wysyłać im implantu do naprawy gdyż wtedy będę nie słyszący, a nie mogę sobie na to pozwolić gdyż uczę się w szkole... Podobno gdy się do nich zgłoszę to dostanę na czas naprawy procesor zastępczy prawda to ?
 
     
Adam89 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 138
Wysłany: 2014-01-16, 20:50   

Podobno tak, dają procesor zastępczy, ale nie wiem, jak to się odbywa, bo mam implant od niedawna. Napisz do nich teraz maila, żeby mogli Ci jutro w piątek odpowiedzieć. Ew. możesz zadzwonić, jeżeli potrafisz już rozmawiać przez telefon.

[ Dodano: 2014-01-16, 20:52 ]
Aha i radzę spojrzeć do instrukcji procesora, jest tam rozdział "rozwiązywanie problemów", może tam znajdzie się coś przydatnego.
_________________
UL - niesłyszące od 1993 r. - Nucleus 6 (aktywacja 18 XI 2013 r.)
UP (Phonak Bolero Q70, wcześniej Widex Inteo-9) - stan od 1990r.:
- - - 10 db - - 75 db - - - 85 db - - - 75 db - - - 65 db
do 500 Hz - 1000 Hz - 2000 Hz - 4000 Hz - 8000 Hz
 
     
mariuszmmm 

Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 3
Wysłany: 2014-01-16, 20:57   

Dziękuję za informację, w instrukcji nie znalazłem informacji dotyczących mojego problemu. Jutro do nich zadzwonię :D
 
     
Opus 2 
ela2

Dołączyła: 22 Cze 2010
Posty: 78
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-01-16, 22:35   

Nie wiem ,gdzie wszczepiałeś implant,ale ja jak miałam i mam jakiś problem to zgłaszam się do Kajetan ,bo tam miałam wszczepiony i oni wszystko sprawdzają.Jeśli nadal nie działa dostajesz zastępczy tego samego dnia i czekasz na swój naprawiony.To Kajetany mi zawsze oddawały do naprawy.Nigdy nie pisałam nigdzie.Umawiałam się na wizytę bezpośrednio z inżynierami od ustawień.Byłam przyjmowana szybko.Pierwszy raz pojechałam bez umawiania i też przyjęli,ale prosili,żeby jednak wcześniej się skontaktowac z nimi,bo nie raz ich nie ma ,bo są na sympozjach i wtedy nikt by mnie nie przyjął.
_________________
ela2
 
     
Iwona 

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 23 Sie 2008
Posty: 50
Wysłany: 2014-01-18, 23:00   

Procesor jest przez 5 lat na gwarancji. Tak więc zgłos sie do Kajetan, dostaniesz zastępczy, a Twój zostanie wysłany do naprawy
_________________
UP. NUCLEUS FREEDOM
UL. PHONAK SUPERO 412
 
     
darekryki 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-01-19, 05:25   

tak jak napisala Iwona-tak sie wlasnie robi...czyli kontakt z ....tam gdzie wszczepili i tam na czas naprawy dadzą zastepczy
 
     
ekspertcochlear 


Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 33
Wysłany: 2014-05-19, 13:19   Re: Proszę o pomoc !

mariuszmmm napisał/a:
Proszę o pomoc lub o informację. Mam od półtora roku implant ślimakowy wszczepiony na praw ucho, od jakiś kilku tygodni przy najmniejszym dotknięciu procesora samoistnie zmieniają mi się programy lub implant wyłącza się, bardzo mi to utrudnia funkcjonowanie. Bardzo proszę o pomoc ! Jak można to naprawić ?


Witam,
firma Medicus, zapewnia urządzenie zastępcze na czas naprawy procesora dźwięku. Staramy się nie dopuszczać do sytuacji, w której nasz pacjent nie słyszałby z powodu usterki. Zespół serwisowy robi wszystko, by jak najszybciej przywrócić uszkodzone urządzenie do pełnej sprawności. Najlepiej w tej sprawie skontaktować się z Biurem Obsługi Pacjenta.

Pozdrawiam
Łukasz Narożny
_________________
Razem dla słuchu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Ładowanie strony... proszę czekać!
Template junglebook v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu
Strona wygenerowana w 0,055 sekundy. Zapytań do SQL: 9