Proszę o pomoc lub o informację. Mam od półtora roku implant ślimakowy wszczepiony na praw ucho, od jakiś kilku tygodni przy najmniejszym dotknięciu procesora samoistnie zmieniają mi się programy lub implant wyłącza się, bardzo mi to utrudnia funkcjonowanie. Bardzo proszę o pomoc ! Jak można to naprawić ?
Adam89 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 138
Wysłany: 2014-01-16, 20:37
Zależy jakiej firmy masz implant, wtedy musisz zadzwonić do działu serwisowego tej firmy (Med-el, Cochlear lub Advaced Bionics) lub do kliniki, w której wszczepili Ci implant. Jeśli masz procesor i implant Cochleara, oto kontakt:
_________________ UL - niesłyszące od 1993 r. - Nucleus 6 (aktywacja 18 XI 2013 r.)
UP (Phonak Bolero Q70, wcześniej Widex Inteo-9) - stan od 1990r.:
- - - 10 db - - 75 db - - - 85 db - - - 75 db - - - 65 db
do 500 Hz - 1000 Hz - 2000 Hz - 4000 Hz - 8000 Hz
Mam Cochlear , jednak u mnie jest taki problem, że cierpię na głęboki niedosłuch zmysłowo- nerwowy ( jestem totalnie głuchy) a zaimplantowany jestem tylko na jedno ucho, dlatego też nie chcę wysyłać im implantu do naprawy gdyż wtedy będę nie słyszący, a nie mogę sobie na to pozwolić gdyż uczę się w szkole... Podobno gdy się do nich zgłoszę to dostanę na czas naprawy procesor zastępczy prawda to ?
Adam89 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 138
Wysłany: 2014-01-16, 20:50
Podobno tak, dają procesor zastępczy, ale nie wiem, jak to się odbywa, bo mam implant od niedawna. Napisz do nich teraz maila, żeby mogli Ci jutro w piątek odpowiedzieć. Ew. możesz zadzwonić, jeżeli potrafisz już rozmawiać przez telefon.
[ Dodano: 2014-01-16, 20:52 ]
Aha i radzę spojrzeć do instrukcji procesora, jest tam rozdział "rozwiązywanie problemów", może tam znajdzie się coś przydatnego.
_________________ UL - niesłyszące od 1993 r. - Nucleus 6 (aktywacja 18 XI 2013 r.)
UP (Phonak Bolero Q70, wcześniej Widex Inteo-9) - stan od 1990r.:
- - - 10 db - - 75 db - - - 85 db - - - 75 db - - - 65 db
do 500 Hz - 1000 Hz - 2000 Hz - 4000 Hz - 8000 Hz
Nie wiem ,gdzie wszczepiałeś implant,ale ja jak miałam i mam jakiś problem to zgłaszam się do Kajetan ,bo tam miałam wszczepiony i oni wszystko sprawdzają.Jeśli nadal nie działa dostajesz zastępczy tego samego dnia i czekasz na swój naprawiony.To Kajetany mi zawsze oddawały do naprawy.Nigdy nie pisałam nigdzie.Umawiałam się na wizytę bezpośrednio z inżynierami od ustawień.Byłam przyjmowana szybko.Pierwszy raz pojechałam bez umawiania i też przyjęli,ale prosili,żeby jednak wcześniej się skontaktowac z nimi,bo nie raz ich nie ma ,bo są na sympozjach i wtedy nikt by mnie nie przyjął.
_________________ ela2
Iwona Pomogła: 1 raz Dołączyła: 23 Sie 2008 Posty: 50
Wysłany: 2014-01-18, 23:00
Procesor jest przez 5 lat na gwarancji. Tak więc zgłos sie do Kajetan, dostaniesz zastępczy, a Twój zostanie wysłany do naprawy
_________________ UP. NUCLEUS FREEDOM
UL. PHONAK SUPERO 412
Proszę o pomoc lub o informację. Mam od półtora roku implant ślimakowy wszczepiony na praw ucho, od jakiś kilku tygodni przy najmniejszym dotknięciu procesora samoistnie zmieniają mi się programy lub implant wyłącza się, bardzo mi to utrudnia funkcjonowanie. Bardzo proszę o pomoc ! Jak można to naprawić ?
Witam,
firma Medicus, zapewnia urządzenie zastępcze na czas naprawy procesora dźwięku. Staramy się nie dopuszczać do sytuacji, w której nasz pacjent nie słyszałby z powodu usterki. Zespół serwisowy robi wszystko, by jak najszybciej przywrócić uszkodzone urządzenie do pełnej sprawności. Najlepiej w tej sprawie skontaktować się z Biurem Obsługi Pacjenta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum