Wysłany: 2010-11-11, 18:22 Prośba o udział w ankiecie
Witam!
Jestem studentką psychologii na UŚ i obecnie piszę pracę magisterską, mającą na celu wykazanie, które czynniki demograficzne i osobowościowe są istotne dla funkcjonowania społecznego. Grupa, do której skierowane są moje badania, to osoby zarówno Głuche, Niesłyszące jak i Słabosłyszące, w związku z tym zwracam się z uprzejmą prośbą o wzięcie w nich udziału. Są one całkowicie anonimowe, wyniki uzyskane za ich pomocą nie będą wykorzystane nigdzie poza moją pracą magisterską, a ich analiza odbywać się będzie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 kwietnia 1997 r.).
Wystarczy kliknąć w podanego poniżej linka, zaznaczyć wybrane odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę z tego, że to badanie jest dość obszerne i tym bardziej dziękuję tym osobom, które wypełnią testy do końca.
Powiem tak pytania takie sobie mam duże sugestie co do pytania 33 powinno się było zostawić jeszcze jedną alternację, lubię czytać i spotykać się z ludźmi. Dlatego nie ma Pani odpowiedzi i jak widziałam jest problem z zostawieniem pustej odpowiedzi wiec na przymus musiałam zaznaczyć nie do końca trafiona odpowiedz.
83 pytanie jest trochę nie jasne. Nie które pytania gdyby osoba Głucha to miała napisać nie wiem czy by zrozumiała, mój szwagier miał wielkie problemy ze zrozumieniem treści i musiałam mu wyjaśnić znaczenie o co chodzi.
_________________ UL: 85-110 dB, Phonak Naida S III UP
UP: Cochlear Nucleus Freedom Hybrid - 23.03.2009
Zdolność mówienia należy do wrodzonych praw naturalnych każdego dziecka. Dla głuchego dziecka stanowi ona realną szansę utrzymywania kontaktu z otoczeniem.
Agg Pomogła: 3 razy Dołączyła: 09 Cze 2007 Posty: 167
Wysłany: 2010-11-15, 23:36
Wypełniłam. Radzę na przyszłość, zwłaszcza przy pisaniu pracy magisterskiej, zwrócić większą uwagę na błędy ortograficzne i gramatyczne - powodują one, że całość wygląda mniej profesjonalnie.
_________________ http://ci.hell.pl/
UL: Nucleus Freedom od marca 2007
UP: ok. 90-100 dB, Widex P38
Serdecznie dziękuję tym z Państwa, którzy wypełnili już testy, za pomoc i dzielenie się swoimi przemyśleniami.
Wszystkie uwagi są dla mnie bardzo cenne, biorę je pod uwagę i robię poprawki
Ponawiam również moją prośbę o pomoc, ponieważ jeszcze nie udało mi się zebrać wymaganej liczby wyników. Jeśli znajdą się jeszcze osoby, które w wolnym czasie zdecydują się wziąć udział w badaniu, to będę im bardzo wdzięczna.
Wysłany: 2011-08-13, 20:35 prośba o pomoc w badaniach
Nazywam się Iwona Hałucha. Jestem studentką V roku Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc poprzez udział w badaniach psychologicznych, których wyniki (na poziomie grupowym) chciałabym wykorzystać w mojej pracy magisterskiej dotyczącej znaczenia zasobów psychospołecznych kobiet z wadą słuchu.
Badaniami chciałabym objąć kobiety w wieku 20-29 lat z uszkodzeniem słuchu w stopniu znacznym oraz głębokim. Celem moich badań będzie, między innymi, porównanie pod względem zasobów psychospołecznych dwóch grup kobiet: wychowywanych przez słyszących rodziców oraz wychowywanych przez rodziców niesłyszących.
Bardzo proszę o wypełnienie kwestionariuszy (w kolejności: ankieta socjodemograficzna, Kwestionariusz SES, Kwestionariusz Oceny Własnego Życia, Kwestionariusz NEO-FFI oraz Kwestionariusz Strategiczne Podejście do Skali Radzenia Sobie). Zdaję sobie sprawę, że liczba pytań może być „odstraszająca”, jednak badania pilotażowe pokazały, że średni czas potrzebny na wypełnienie całości to ok. 25-35 minut. Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź.
Chciałabym także zapewnić o całkowitej anonimowości. Wyniki badań zostaną wykorzystane jedynie w mojej pracy magisterskiej. W pierwszym pytaniu mogą Panie (ale nie jest to wymagane) podać swój pseudonim lub hasło, dzięki czemu, po zakończonych badaniach, będę mogła wysłać Paniom konkretne wyniki na tle całej grupy badanych. Jeżeli będą Panie zainteresowane wynikami moich badań lub wynikami własnymi, ale też w razie jakichkolwiek wątpliwości czy pytań, proszę o kontakt mailowy: iwona.halucha@gmail.com.
Bardzo liczę na pomoc Uczestniczek tego forum. Dziękuję za każdą odpowiedź.
Pojawiają się tu różne ankiety, więc i tą, choć nie jest kierowana do mnie, z ciekawości przejrzałem. Z przyjemnością stwierdzam, że jest to chyba najlepsze opracowanie, jakie do tej pory tu trafiło.
Oczywiście, jak do każdej ankiety, do tej też można mieć zastrzeżenia. Choćby o pytania dotyczące absolutnie nieznanej, wręcz abstrakcyjnej sytuacji, a wymagające zajęcia dość jednoznacznego stanowiska. Ale może takie było założenie, chwyt psychologiczny.
Kilka rzeczy chciałbym tylko uwypuklić, jako wieczny malkontent:
Cytat:
- 7. Jaka była przyczyna Pani uszkodzenia słuchu?
Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź.
czynniki dziedziczne
czynniki wrodzone
Generalnie, nie wchodząc w spory semantyczne, to to samo, czyli brak wyboru. ;)
Irytują mnie również sugerowane odpowiedzi, zwłaszcza przy pytaniach z odwróconą logiką, jak to nazywam:
Cytat:
zdecydowanie nie zgadzam się
nie zgadzam się
nie mam zdania
zgadzam się
zdecydowanie zgadzam się
Odpowiedzi: tak, nie, nie wiem, lub jeśli konieczne - zdecydowanie tak, zdecydowanie nie uważam za odpowiedniejsze. W szczególności wtedy, gdy ankieta kierowana jest do osób, które z przyczyn obiektywnych (tutaj głuchota) mogą mieć problem z rozumieniem rozbudowanego zdania.
Na koniec:
Cytat:
106. Nie jestem pogodną optymistką.
zdecydowanie nie zgadzam się
nie zgadzam się
nie mam zdania
zgadzam się
zdecydowanie zgadzam się
A dlaczego nie "Jestem pogodną optymistką"? Aby specjalnie utrudnić?
Pomijając już fakt, że niepogodna optymistka jakoś dziwnie by wyglądała. ;)
Pozdrawiam i życzę owocnych badań.
_________________ ESPrit 3G, maj 2005. Od grudnia 2010 Freedom.
Dziękuję za zainteresowanie tematem i miłe słowa. Za krytykę także.
Jeżeli chodzi o pytanie dotyczące etiologii. Zakładam, że głuchota dziedziczna, czyli występująca także u innych członków rodziny, genetyka itd.,itd. różni się od wrodzonej (choroby matki w czasie ciąży, czynniki toksyczne, zaburzenia hormonalne i inne). Stąd takie rozróżnienie i możliwość wyboru spośród tych dwóch.
Założyłam, że tak będzie wyglądać grupa badawcza, dlatego też w metryczce muszę o to w taki sposób zapytać...
Odpowiedzi: tak, nie, nie wiem, lub jeśli konieczne - zdecydowanie tak, zdecydowanie nie uważam za odpowiedniejsze. W szczególności wtedy, gdy ankieta kierowana jest do osób, które z przyczyn obiektywnych (tutaj głuchota) mogą mieć problem z rozumieniem rozbudowanego zdania.
Jak najbardziej, zgadzam się. Tak byłoby prawdopodobnie łatwiej, jednak zastosowałam oryginalną wersję kwestionariusza. Uznałam, że taka zmiana ułatwiająca nie jest niezbędna i te oryginalne opcje są "do przejścia".
A dlaczego nie "Jestem pogodną optymistką"? Aby specjalnie utrudnić?
Pomijając już fakt, że niepogodna optymistka jakoś dziwnie by wyglądała. ;)
I podobnie w tym przypadku... Wydawało mi się, że jeżeli dostosowanie narzędzia nie jest stuprocentowo niezbędne, to warto zachować wersję oryginalną i spróbować z niej skorzystać. O tym, czy decyzja była słuszna, już niebawem się przekonam. Ale oczywiście rozumiem Pana zastrzeżenia.
Niepogodna optymistka? Faktycznie brzmi dość kosmicznie ;)
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie i komentarz do mojej pracy.
Pozdrawiam serdecznie
Jeżeli chodzi o pytanie dotyczące etiologii. Zakładam, że głuchota dziedziczna, czyli występująca także u innych członków rodziny, genetyka itd.,itd. różni się od wrodzonej (choroby matki w czasie ciąży, czynniki toksyczne, zaburzenia hormonalne i inne). Stąd takie rozróżnienie i możliwość wyboru spośród tych dwóch.
Założyłam, że tak będzie wyglądać grupa badawcza, dlatego też w metryczce muszę o to w taki sposób zapytać...
Owszem, różni się. Tylko i tak głuchotę (inne uszkodzenie słuchu) stwierdzoną już przy porodzie łatwiej zakwalifikować do wspólnej grupy, jakkolwiek nazwanej - czy to dziedziczne, czy wrodzone. Mnie chodziło o fakt, że uszkodzenie słuchu mogło nastąpić również w dzieciństwie, czasem późnym, a także w wieku prawie dorosłym. Na skutek czynników zewnętrznych. A takiego wyboru nie ma.
Chyba, że ankieta jest kierowana wyłącznie do osób z uszkodzeniem słuchu od urodzenia. Wówczas tylko te dwie okoliczności są w pełni zrozumiałe. Ale o tym nie doczytałem w informacji o ankiecie.
_________________ ESPrit 3G, maj 2005. Od grudnia 2010 Freedom.
Nie będę powtarzać moich przemyśleń bo pokrywają się z tym co mirek napisał, ale pomogłam i też uważam, że jest to najlepsza ankieta jaką do tej pory uzupełniałam :)
_________________ UL: 85-110 dB, Phonak Naida S III UP
UP: Cochlear Nucleus Freedom Hybrid - 23.03.2009
Zdolność mówienia należy do wrodzonych praw naturalnych każdego dziecka. Dla głuchego dziecka stanowi ona realną szansę utrzymywania kontaktu z otoczeniem.
Wysłany: 2012-02-20, 19:07 Prośba o pomoc w wypełnieniu ankiety.
Dzień dobry.
Nazywam się Magdalena Gwóźdź, jestem studentka Zdrowia Publicznego na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. Z ogromną prośbą zwracam się o pomoc
w przeprowadzeniu badań ankietowych. Kwestionariusz składa się z 25 pytań zamkniętych. Temat mojej pracy magisterskiej dotyczy problemów osób słabosłyszących, niesłyszących
i głuchoniemych zamieszkałych w województwie Śląskim.
Osobiście uczę się języka migowego i obecnie uczęszczam na kurs doszkalający w celu zdawania egzaminu na tłumacza języka migowego I stopnia w Warszawie. Chcąc pogłębić swoją oraz innych wiedzę na temat problemów z jakimi spotykają się na co dzień osoby
z ubytkiem słuchu zdecydowałam się na taki temat pracy.
Zwracam się z ogromną prośbą do Państwa gdyż PZG odmówił mi możliwości przeprowadzenia ankiety wśród swoich podopiecznych, a jedyną grupę respondentów już przeankietowałam w Bielsku-Białej w świetlicy dla osób niesłyszących (niestety tylko 15 osób było w stanie przeczytać ankietę).
Pragnę zapewnić o 100% Państwa anonimowości. Jeżeli ktoś z Państwa będzie zainteresowany wynikami końcowymi pracy, chętnie prześlę, proszę jednak o wpisanie takowej informacji w mailu.
Wysłany: 2012-04-19, 18:25 Prośba o pomoc w wypełnieniu ankiety do pracy magisterskiej
Drodzy rodzice!
Jestem studentką Pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim, pisze pracę z tematyki surdopedagogiki ( Rola terapeuty a rola rodzica we wspomaganiu rozwoju dzieci z wadą słuchu metodą audytywno- werbalną). Uprzejmie proszę o wypełnienie niniejszego, anonimowego kwestionariusza ankiety. Zebrane materiały posłużą mi do napisania pracy dyplomowej. Proszę o uważne przeczytanie pytań i udzielenie szczerych oraz rzetelnych odpowiedzi.
Bardzo dziękuję!
Może ktoś się orientuje jak można zrobic podobną ankietę potrzebna mi będzie niedługo na pracę dyplomową a nie mam pojęcia w czym można taką ankietę przyrządzić ???
mruczkin2 Pomogła: 1 raz Dołączyła: 28 Lut 2012 Posty: 31
Wysłany: 2013-07-16, 14:14
http://moje-ankiety.pl/
choćby tu możesz otworzyć standardowe darmowe konto i jak myślę stworzyć swoją ankietę, do której link przesyłasz ewentualnym ankietowanym :)
_________________ UP - Medel Opus 2 (IV 2010); UL - Medel Opus 2 (X 2012)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum