Poprzedni temat :: Następny temat
Akumulatory
Autor Wiadomość
Honorka 

Dołączyła: 10 Lut 2008
Posty: 50
  Wysłany: 2008-02-15, 23:39   Akumulatory

Właśnie sobie przypomniałam, że dręczy, no dobra może nie dręczy ale daje do myślenia kwestia akumulatorów i ogólnie sposobów zasilania Nucleusa Freedom. Nie bardzo wiem co dostaniemy w komplecie kiedy pojedziemy po odbiór procesora mowy i na pierwsze dopasowanie. Bo wiem, że obecenie są na rynku dostępne takie małe akumulatorki zastępujące baterie. Bo z tego co wiem procesor mowy ten zauszny, czy jak piszą na stronie mini procesor (ponoć najlepszy dla małych dzieci) jest zasilany przez 3 baterie. ale chcialabym mieć takie akumulatorki, a znowu zostałam poinformowana, że są one bardzo drogie, co stanowi wcale niemały problem.
Wiem, że mój problem nie jest zbyt poważny, ale chciałabym się dowiedzieć czego mogę się spodziewać.
Dla mnie to absolutnie nowa sytuacja i w wielu najprostszych rzeczach jestem jak to się mówi 'zielona" ;-)
 
 
     
Agg 

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 09 Cze 2007
Posty: 167
Wysłany: 2008-02-18, 12:52   

Napisz do Medicusa (link do strony ktoś Ci już podał). Odpowiadają na maile, tylko pytanie o cenę należy powtórzyć dwa razy, ponieważ wszystkie akcesoria są bardzo drogie i nie bardzo chcą od razu pisać, ile dokładnie kosztują. Z tego co pamiętam, koszt akumulatora był porównywalny z kosztem baterii na taki okres, na jaki ten akumulator starcza (oczywiście baterie trzeba kupować w odpowiednich miejscach, po cenach hurtowych). No i z tego co pamiętam, baterie trzeba zmieniać rzadziej niż ładować akumulator. Tak że nie wiem, czy warto robić ten wydatek.
Ja też mam Freedoma, już prawie rok, jeśli masz jakieś pytania, to pisz.

W komplecie powinniscie dostac osuszacz z zapasem tabletek, akcesoria do mocowania (szczegolnie dla malych dzieci), zapasowy kabelek, troche zapasowych pomniejszych czesci, przydatne kabelki do podlaczania do sprzetu audio i calkiem fajna torbe na akcesoria.
Pozdrawiam.