Poprzedni temat :: Następny temat
Prośba o pomoc studentki WUM
Autor Wiadomość
K.Głowacka 

Dołączyła: 16 Paź 2010
Posty: 2
  Wysłany: 2010-10-16, 14:45   Prośba o pomoc studentki WUM

Witam,
Nazywam się Katarzyna Głowacka, jestem studentką II roku studiów magisterskich uzupełniających kierunku Zdrowie Publiczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i mam serdeczną prośbę do wszystkich osób z implantem ślimakowym, a także do rodziców dzieci, które taki implant mają wszczepiony. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat Programu Implantów Ślimakowych w Polsce i chciałabym prosić o wypełnienie ankiety, która będzie mi bardzo pomocna w realizacji pracy dyplomowej.
Poniżej zamieszczam dwa linki, pierwszy z nich jest skierowany do osób dorosłych z implantem, natomiast drugi - do rodziców dzieci implantowanych. Ankieta jest anonimowa, informacje z niej pochodzące zostaną wykorzystane jedynie do celów naukowych. Wypełnienie zajmie ok. 10 minut.


linki do ankiet to:
1. Ankieta dla osób dorosłych z implantem ślimakowym
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHhxMFg3cFM5Vld3VHpQa05jdGxLbEE6MQ

2. Ankieta dla rodziców dzieci z implantem ślimakowym
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGVOT2o4ZlN1U05ZRkdLV21LaVA1UWc6MQ

Będę bardzo wdzięczna, bo potrzebuję ok.100 respondentek i respondentów do mojej pracy magisterskiej.
A będę jeszcze bardziej wdzięczna, jeśli uda się przekazać linki do ankiet do jak największej liczby osób, którzy również mogliby wziąć udział w moim badaniu.

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
Katarzyna Głowacka
 
     
Anděl 
Przyszły Protetyk Słuchu


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 24 Mar 2009
Posty: 139
Wysłany: 2010-10-17, 16:39   

Chętnie pomogę, a jednocześnie mam pytanie.
Można podać również osobom, które czekają na termin, a są zdecydowane na implant, tylko kwestia zabiegu itp? :-)
Mam koleżankę, która czeka na operację, ale jest obeznana, świadoma wyboru itp. ;)
_________________
UL: 85-110 dB, Phonak Naida S III UP